გაკვეთილის თემა | ილია ჭავჭავაძის ბიოგრაფია |
სწავლების საფეხური დისციპლინა | IX კლასი ქართული ენა და ლიტერატურა |
მოსწავლეთა რაოდენობა | 21 მოსწავლე |
აქტივობის მიზნები და მისაღწევი შედეგები | უკვე არსებული ცოდნის გამოყენების უნარის შემოწმება; საჭირო ინფორმაციის მოძიების უნარის განვითარება; საპრეზენტაციო უნარის განვითარება. |
ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგი/ინდიკატორები |
|
თანმიმდევრობა | აქტივობა 1. მოსწავლეები აანალიზებენ თავის დასაწყისში მოცემულ ილიას სიტყვებს: ,,მოვიკლათ წარსულ დროებზედ დარდი“ (7-8 წთ) აქტივობა 2. მასწავლებელი სთხოვს გაიხსენონ, რა იციან ილიას ბიოგრაფიიდან და რისი გაგება სურთ და შეავსებენ ცხრილს ვიცი--მინდა ვიცოდე---გავიგე. შემდეგ გააანალიზებენ (პრეზენტაცია 10 წთ) აქტივობა 3. ინდივიდუალურად წაიკითხავენ სახელმძღვანელოში მოცემულ ბიოგრაფიას და ავსებენ მესამე სვეტსაც (12 წთ) მასწავლებელი წარმოადგენს ელექტრონულ პრეზენტაციას -- ილიას ბიოგრაფია (7-8 წთ) აქტივობა 4. გონებრივი იერიში -- კითხვების საშუალებით მასწავლებელი გაახსენებს რომანტიზმის დამახასიათებელ ნიშნებს , შეადარებინებს ილიას მრწამსთან. (5 წთ) საშინაო დავალება (2 წთ) მოიძიონ მასალა ილიას შესახებ - გადმოწერონ სურათები, ამოკრიბონ ძირითადი მომენტები ილიას ბოგრაფიიდან და პოვერპოინტში წარმოადგინონ პრეზენტაცია. |
შეფასება | მასწავლებლის დაკვირვება მოსწავლეთა აქტიურობასა და მუშაობის პროცესზე. |
საკლასო მენეჯმენტი/საგანმანათლებლო რესურსები | კომპიუტერი,პროექტორი ინფორმაციის წყარო ნაბეჭდი ტექსტი, სახელმძღვანელო,ელექტრონული ვერსია. |
понедельник, 8 декабря 2014 г.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий